Wpisz swój adres e-mail, a będziesz dostawać "co nowego w prawosocjalne.pl"

Strona główna »Kadry pomocy społecznej »Kadry i płace » Podstawowe pojęcia dotyczące czasu pracy. Część II

Podstawowe pojęcia dotyczące czasu pracy. Część II

Marcin Sieja|
2013-02-20 09:27:24

Tłumacząc to pojęcie można przewrotnie stwierdzić, że każdy pracownik ma prawo wiedzieć jak będzie wyglądać jego związek z zakładem pracy co do czasu, a mówiąc językiem prawnym, w jakim czasie będzie on pozostawał do dyspozycji pracodawcy. Można też przyjąć tak, że rozkład stanowi w pewnym sensie doprecyzowanie tego, jak nominalny czas pracy, wynikający z przyjętego w zakładzie pracy systemu czasu pracy, zostanie rzeczywiście zagospodarowany, biorąc pod uwagę okres rozliczeniowy, wymiar i normy czasu pracy a jednocześnie określając czas wolny pracownika od pracy.

Dziękujemy za zainteresowanie publikacjami na prawosocjalne.pl.
W celu pełnego korzystania z portalu zarejestruj się lub zaloguj.
Powrót do poprzedniej strony
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »
X